donderdag 17 oktober 2013


Weer een kerstkaart. Dit keer eens een andere vorm voor de afwisseling.
De basis is rood papier. De rechterkant bewerkt met een pons. Het was even prutsen om de pons elke keer op de juiste afstand te plaatsen, zodat het een mooie rand zou worden.
Een designpapiertje met daar verhoogd opgeplakt goudkleurig papier waar de stempel opgeplakt zit. Afgewerkt met een touwtje met sterren.

Op het moment lukt het even niet om veel bezig te zijn met kaarten maken. Geen puf en inspiratie. Ook het reageren op jullie blogs staat helaas even op een laag pitje. Wel kijk ik regelmatig wat jullie voor moois maken!

Groetjes,
Joanne
 

7 opmerkingen:

  1. Leuk gemaakt. Het modelletje is ook geef zeg. Weer eens wat anders.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Joanne, ach je inspiratie komt wel weer, wij wachten gewoon je berichtjes af, toch heb je wel weer een héle mooie kerstkaart gemaakt, een héél apart model.
    Hou je goed hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een aparte...leuke ...kaart geworden.
    Dit model heb ik nooit eerder gezien....maar vind hem erg leuk!
    Ook je vorige kaart is heel leuk.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Joanne, wat heb je dit mooi gemaakt! Ziet er gaaf uit.
    Sterkte en gelukkig is het nu vakantie! Even bijtanken!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart, super leuk modelletje.
    Ik hoop dat je snel weer inspiratie krijgt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart heb je gemaakt!! En dat model vind ik super gaaf!! Ga ik onthouden...

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!