zaterdag 9 november 2013

Kerstprojectje



Omdat ik bijna klaar ben met de kerstkaarten voor mezelf, ben ik begonnen met iets uitgebreidere projectjes.

Het idee kwam ik tegen in een hobbyjournaal met als thema herfst, maar ik heb er mijn eigen draai aan gegeven.
Eerst heb ik het doosje gemaakt voor de waxinelichtjes en die wat gezelliger gemaakt.
Daarna een stuk papier, met een designpapiertje er achter geplakt. De bovenkant bewerkt met een pons. De bloem is van MD, een gedichtje erop en wat parels/glitters.

Met dit kerstprojectje wil ik meedoen aan de challenge bij krea2day.

Ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden!?

fijn weekend!

Groetjes, Joanne 



9 opmerkingen:

  1. Hoi Joanne, het is prachtig, beeldschoon en zo zie je maar, soms zie je iets, geef je er je eigen twist aan en ziet het er ineens heel anders uit, toppie! groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk Joanne,
    Allebei zien ze er prachtig uit,leuk om eerst het doosje te maken en dan pas op
    de kaart..fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk gedaan Joanne...leuke cadeautjes!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave creaties !
    Fijn en gezellig (knutsel) weekend ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om te maken en leuk om te geven.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit superleuk gedaan Joanne, ziet er supermooi uit, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend leuk gedaan ....een warm cadeautje!

    groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind ze prachtig. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Joanne,
    ik vind deze helemaal leuk! Heb al vaak een doosje gezien, maar nog nooit op deze manier! Heel erg leuk!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!