dinsdag 2 december 2014

happy birthday



Bedankt voor jullie reacties! Ik geniet ervan om ze te lezen en ook om jullie blogs te bekijken! Wat worden er een prachtige kaarten en andere creaties gemaakt.

Vandaag weer een simpele kaart. Ook voordat ik naar 'de herberg' ging had ik al geen inspiratie en weinig puf, dus dit is ook een kaart uit een hobbyboek. Dan is het een kwestie van uitknippen, opplakken en je eigen draai eraan geven.
Met als resultaat toch wel hele leuke kaarten, al zeg ik het zelf!
Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden?

Tot blogs!

groetjes,
Joanne

9 opmerkingen:

  1. Gave kaart Joanne!
    Super leuk met de tekst en de bril.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig die bril met die leuke tekst! Groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Joanne,
    wat een leuke kaart, ik vind de bril er heel leuk bij !
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo zie je maar weer dat die boekjes soms nog wel eens heel handig goed van pas kunnen komen. Heel leuk dat je er je eigen draai aan hebt weten te geven.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan hoor en zo kom je vanzelf wel weer in je ritme terecht.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal goed! Lekker hip en mooi ontwerp!
    Groetjes,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Joanne,
    dit is echt een heel leuk kaartje! Handig zo om je zin en inspiratie weer op te bouwen.
    Komt vanzelf weer, hoor, dat zul je zien.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Joanne,
    Wat een mooie kaart erg leuk zo met die bril,
    Inspiratie komt wel weer terug...

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk zo, ook la is die makkelijk zoals je dat noemt, doet niets van je kaart af. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!