zaterdag 17 oktober 2015

roodborstje


Daar ben ik weer met een kaart.
Het gaat goed met de productie ;-)

Vandaag een kerstkaart in herfstkleuren!
deze vogel op de tak kwam ik tegen in het laatste hobbyjournaal en wilde ik maken.
Een simpele en snelle kaart, maar wel met een leuk eindresultaat.
deze kaart doet mee bij de egel (herfstkleuren).

Mijn man heeft gezellig een week vakantie. Hij heeft nog wel veel te doen, maar het is fijn om even een week iemand om me heen te hebben in huis.

Fijn weekend!

groetjes,
Joanne

15 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk gedaan Joanne....wat is de vogel prachtig he!
    Groetjes en een gezellige week samen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Joanne. Wat leuk zo met dit schattige vogeltje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Joanne,
    wat een enige kaart met roodborst en het nestje! Heb je prachtig gedaan! En die vakantie, ja heerlijk, geen wekker heel vroeg en gezellig samen koffie drinken en eten.
    En ja, in het onderwijs zul je af en toe ook in vakanties wat moeten doen om aan je uren te komen, maar dat zeggen we er niet altijd bij. En geeft niet, daar tegenover staan natuurlijk toch veel vakanties en een heel lange....
    Dank je dat je meedoet bij ons van de Egel.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier is het ook herfstvakantie, dus lekker rustig aan doen..
    Wat heb je een mooie kaart gemaakt, de vogel is prachtig,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje,leuk gemaakt zeg!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waanzinnig leuke kerstkaart Joanne! De vogel is zo leuk en zit op een heel mooie tak! Warme herfstkleuren en een heel leuk model :) Heerlijk dat jouw mannetje een weekje vrij is! Geniet ervan samen :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is deze kaart super leuk Joanne, zo mooi met het vogeltje, zo,n kerstgroet wil iedereen wel ontvangen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart Joanne.
    Ik zie de vogel al bijna schommelen
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dit model Joanne, ik dacht eerst dat de vogel op een nestje zat en toen las ik de tekst en zag ik de tak...mooie kaart hoor.
    Leuk dat je voor de derde keer meedoet met de oktober-challenge van de Egel...lekker enthousiast, dat zien we graag ;p
    Lieve groetjes Miranda (dt-de Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi model en je vogel is rpachtig. Kaarten als deze zijn echte blikvangers; zo mooi!
    Groetjes,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super mooie vogel heb je gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

  12. Ik vind je vogeltjes kaart te gek, heel erg mooi ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze "herfstkleuren" Challenge !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!