dinsdag 24 november 2015

hugs & Kisses


Vandaag deze kaart voor de liftchallenge.
Toen ik de uitdaging zag dacht ik :'dit is niks voor mij'. Ik vond/vind het ook een soort van eng om zo te stempelen. Ik zag het al zo gebeuren dat ik bijna klaar zou zijn en dan ineens een hele verkeerde bloem zou stempelen ofzo. 
Maar toch is de kaart wel aardig gelukt. Ik heb de mintgroene kleur van het dp een beetje terug laten komen in een paar bloemen.
Ik zie wel verschillende dingen die ik een volgende keer anders zou doen, misschien moet ik hier wat meer mee oefenen!

Allemaal een fijne dag, maak het in huis maar gezellig!

Tot blogs!

groetjes,
Joanne

12 opmerkingen:

  1. Mooie sierrand!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Joanne,
    heel erg mooi gemaakt, je hebt een leuke gestempelde rand gemaakt, leuk het groen aan de binnenkant,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig resultaat, niet eenvoudig denk ik !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart heb je gemaakt Joanne.
    Ik begrijp wel dat je het een beetje eng vind, maar hij is super goed gelukt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart,Joanne met de sierrand van de gestempelde bloemen.Super leuke binnenkant.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi gelift Joanne! Het is heel lastig stempelen maar het is jou hartstikke goed gelukt :) Niets engs aan ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent toch maar mooi de uitdaging aangegaan Joanne en je hebt er een mooie lieve lift van gemaakt. Leuk dat je het groen van het dp in de bloemen terug hebt laten komen, dat maakt er een eenheid van.
    Complimentjes hoor...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Niet te streng voor jezelf zijn; ik vind 'em heel goed gelukt. Mooi!
    Groetjes,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aardig gelukt?? Hij is heel goed gelukt en een het is een prachtige kaart! Gewoon doen hoor, als je iets leuk lijkt en daarvan leer je weer. Ook of zoiets nou wel of niet iets voor je is :) Dank je wel voor het meeliften!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal met Marjan eens! Niet denken dat kan ik niet of niets voor mij, maar leuk dat ga ik proberen!
    Ik vind het een goeie lift geworden. Mooi gedaan. Fijn dat je met ons meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Joanne,

    Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super goed gelukt, ik vind hem super mooi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!