dinsdag 5 januari 2016

bloemen


Bedankt voor al jullie leuke en lieve reactie.
Doe vooral ook gezellig mee aan de 2 challenges die ik heb aangekondigd, zou heel leuk zijn!

Vandaag zomaar even een kaart die nog in mijn voorraadbak zit.
Ik heb ruim 2 weken niet op mijn hobbykamer gezeten en voel dat het weer een beetje begint te kriebelen, dus ik hoop dat er vandaag wat uit mijn handen komt!
Er zijn weer zulke leuke challenges langsgekomen voor deze maand!
Deze kaart doet mee aan de challenge bij anmacreatief waar de opdracht bloemen is.

Allemaal een fijne dag en tot blogs!

groetjes,
Joanne

10 opmerkingen:

  1. Hoi Joanne,
    wat een mooie en vrolijke easelcard is dit, leuk idee om de kaart te laten staan tegen de knoop,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kleuren spatten ervan af Joanne, wat een vrolijke easelkaart, mooi gemaakt, leuke kleuren combinatie.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart, gelukkig dat het weer een beetje begint te kriebelen bij je.Ik vind de kersttijd altijd zo'n "rare" tijd, ik ben altijd de dagen kwijt en eigenlijk vliegt het om. Kleinkinderen komen niet meer logeren want opeens is de vakantie al om.Ik heb ook niet zo veel gedaan maar ben nu ook weer een beetje begonnen.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie en fleurige kaart Joanne! Hopelijk lukt het jou vandaag om lekker te knutselen :) Het is er wel weer voor ;) De beste wensen voor 2016 en heel veel creativiteit :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker fleurig Joanne, leuke easelcard.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Joanne,
    dit is een heel mooi en vrolijk kaartje! Leuk de easel, die vind ik best lastig, komt omdat ik dat niet vaak doe denk ik.
    Het normale ritme is toch ook altijd weer fijn, he?
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eeen heel mooi easelkaartje Joanne...mooi frisse kleurtjes ...KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kaartje!!!
    De vrolijke kleurtjes maken zo'n druilerige dag als deze weer helemaal goed.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtig kaartje Joanne, mooie vrolijke kleuren een mooi plaatje, en een mooie model. Een easelkaart vind ik altijd een hele mooie uitstraling hebben!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kaart. Leuk dat je meedoet met de januarichallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!