donderdag 21 januari 2016

dankjulliewel!


Dankjulliewel voor de felicitaties!
Wat ook zo leuk is dat ik een heel aantal kaarten heb gehad van lieve bloggers!
Wat is dat een feest om die mooie kaarten uit de enveloppe te halen. 
Mijn verjaardag was verder prima. Lekker in de bloemen en kaarten gezet. De hele dag piepte mijn whatsapp van de felicitatieberichten.

Vandaag laat ik jullie deze winterse kaart zien.
Dat past wel bij het koude, maar ook heerlijke weer!


Deze verrassing kwam dinsdag nog via de post.
Het wordt steeds professioneler de kaartenmakerij.

Fijne dag en tot blogs!

groetjes,
Joanne

15 opmerkingen:

  1. Geweldig Joanne ! Fijn dat je zo'n leuke dag had !
    Je naamstempel is super en je hebt ook nog een heel leuke kerstkaart gemaakt !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beeldige kaart!!
    En de naamstempel is te gek.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige kaart!
    Mooi ook die stempel.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Je bent lekker verwend lees ik. Leuke naamstempel is dit zeg.
    Je vorige kaart is top maar deze is echt schitterend...een lust voor het oog!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Je bent lekker verwend lees ik. Leuke naamstempel is dit zeg.
    Je vorige kaart is top maar deze is echt schitterend...een lust voor het oog!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk is dat he verjaardagspost uit Blogland :) Ik vind het ook zo genieten! Super leuk dat je zo verwend bent met jouw verjaardag en jouw stempel is super! Nu kan je letterlijk je stempel zetten op jouw kaarten :p Leuke kerstkaart ook!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Joanne. Ook nog van harte met je verjaardag. Een mooi dot kaartje is dit geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Joanne nog gefeliciteerd met je verjaardag! Leuk kaartje is dit geworden.
    Wat een leuke naam stempel!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Joanne,
    je hebt weer een pareltje gemaakt, wat mooi gemaakt met de dotjes en wat een gave stempel heb je, echt heel mooi..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart heb je gemaakt.
    Lekker gedot.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele lieve kerstkaart Joanne en wat fijn dat je zo genoten hebt van je verjaardag. Gave naamstempel zeg...toppie :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk je eigen naamstempel, ik heb er ook 1 maar vergeet hem steeds te gebruiken.
    Je hebt eenp rachtige kaart gemaakt met een héél lief plaatje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi kaartje! Leuk plaatje ook! EN die naamstempel is gaaf zeg. Op jouw kaart had ik de mijne niet gestempeld omdat dat papier dus zo glad was en dat moet wel 2 dagen drogen...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie winterse kaart,Joanne.Schattig plaatje.Mooie naamstempel.Waar kun je die kopen?

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!