woensdag 16 maart 2016

2 in 1


Tjonge, ik word gewoon verlegen door al die complimenten op mijn vorige kaart!
Dankjulliewel!

Vandaag een nieuwjaarskaart, die ligt maar weer klaar.
De letters geborduurd en op glimpapier geplakt. en op een witte kaart dp.
In het midden van de kaart een bloem, anders was het wel heel kaal.
Met deze kaart wil ik mee doen aan de challenge bij knutsels en kadootjes: nieuw.


En dan nog maar een creatie vandaag. Dit tasje (beetje lastig om goed op de foto te zetten) heb ik gemaakt n.a.v. de challenge bij het hobbyjournaal.
Daar is de uitdaging deze maand een patroon van dit tasje en daarbij gebruik van materialen van Yvonne creations celebrations lijn. Het lieve en feestelijke plaatje is van die lijn. Het tasje heb ik gemaakt van dp, als handvat voor het tasje heb ik roze kant gebruikt. Verder nog een gehaakte bloem en 2 kant en klare bloemetjes. En als extra feestelijk tintje heb ik er een kaarsje voor op de taart op verwerkt met een stukje washi tape.
Een klein cadeautje erin en het is feest!

Fijne dag en tot blogs!

groetjes,
Joanne


11 opmerkingen:

  1. Mooie Nieuwjaarskaart heb je gemaakt en ook je tasje is een plaatje, zo wordt iets cadeau geven wel heel erg leuk
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en tasje heb je gemaakt.
    Wel heel erg verschillend !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het weer hele leuke creaties Joanne...de bovenste is het jaartal prachtige geborduurd ...en het tasje ik PRACHTIG...met hele mooie details erop...je ben lekker creatief bezig geweest...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart en lief cadeautasje Joanne!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje met de cijfers geborduurd. Lekker op tijd! Dank je voor het meedoen bij ons van de Egel. Het tasje is ook leuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben jij creatief bezig geweest Joanne....prachtig allemaal!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Joanne, wat een mooie nieuwjaarskaart met die geborduurde cijfers. Ziet er strak uit. En dan als tegenhanger dat leuke tasje met allerlei decoratie erop. Die kaars met washi-tape vind ik top bedacht.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn Joanne. Je kaart is prachtig. Net als je tasje.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Joanne, deze kaart en het mooie tasje had ik nog niet gezien. Prachtig allebei!!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!