donderdag 31 maart 2016

kerstkaartendag


Vandaag doe ik mee met de kerstkaartendag!
Ik heb niet elke week zin om een kerstkaart te maken. 
Maar als ik eenmaal met een kerstkaart bezig ben dan ontstaan er meer ideeën en heb ik zo weer een aantal kerstkaarten klaar.
Dit is een simpele kerstkaart met wel een hoop werk. Heerlijk ontspannen zitten borduren. Het borduursel vervolgens uitgeknipt en op dp geplakt.

Ik heb genoten van jullie reacties op mijn wensputspaarpot.
Gelukkig was het herkenbaar voor een aantal. Het is dat een slotje op dit mooie putje niet mooi is, anders zou het een optie zijn. Ik kan natuurlijk wel de bodem vast lijmen, maar dat betekent dat als ie vol is het wensputje gesloopt moet worden.
Ik laat hem maar gewoon staan als decoratie ;-).

Fijne dag en tot blogs!

groetjes,
Joanne

14 opmerkingen:

  1. Mooie kerstkaart heb je gemaakt Joanne.
    ik kan wel begrijpen dat je niet elke week zin hebt in kerst ...
    Maar het is je toch weer gelukt
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi borduurwerk !
    Top kaart !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterend kerstkaartje Joanne...zo mooi dat geborduurde cirkeltje...KNAP gedaan!!!

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie geborduurde kerstkaart met een mooi plaatje en heel mooi DP, een toppertje!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke combinatie Joanne....het DP papier en het mooie geborduurde stukje.
    Prachtig kaartje heb je gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gedaan! Ik vind het borduursel heel mooi!
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kerstkaart Joanne!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kerstkaart,Joanne.Prachtig geborduurd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je kerstkaart met borduurtje is prachtig Joanne,
    dat uitknippen moet je dan wel heel voorzichtig doen,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig borduurwerk Joanne!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie kaart, wat een leuke idee om het borduursel uit te knippen.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is maar wat je simpel noemt Joanne, het is duidelijk te zien dat er nogal wat uurtjes in zitten maar dan heb je ook wat ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kerstkaart, mooi borduurwerk en een leuk idee om het uit te knippen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kerstkaart gemaakt,Joanne. Vandaag je hondje meegekregen?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!