maandag 11 april 2016

genieten


Daar ben ik weer met dit keer een vrolijke, ronde easelkaart!
Wat leuk om zoveel reacties te kunnen lezen na mijn weekje weg.

Deze kaart heb ik gemaakt voor de challenge bij het hobbyjournaal. De opdracht is een ronde easelkaart en maak gebruik van de Oud Holland lijn van Amy Design.
Laat ik nou de leuke grachtenpandjes hebben gekocht en het plaatje zat bij het nieuwste hobbyjournaal. Nog een paar weken dan kun je de prachtige tulpenvelden weer bewonderen, altijd zo mooi.


Dit is ons hondje. Is ze niet schattig?!
Ze doet het super goed. lekker ronddrentelen, slapen, mee wandelen en plasjes buiten. Ik moet er alleen rekening mee houden dat ze even moet kunnen rennen en spelen voor ik ergens naar toe moet. 


En we treffen het natuurlijk met het weer!
Lekker samen in de zon :-).

Leuk dat jullie mijn blog weer bezocht hebben!!

Tot ziens/blogs!

groetjes,
Joanne

22 opmerkingen:

  1. Wat een schatje !
    Geniet ervan !

    Mooie kaart !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke creatie hoor en je hondje is een schatje...geniet ervan!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke creatie hoor en je hondje is een schatje...geniet ervan!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad, wat een schattig hondje. Mooi koppie zit er op.
    je kaart is ook mooi gemaakt.
    En volgens mij wordt aanstaande zaterdag de tulpenroute geopend....
    Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie kaart Joanne en heerlijk Hollands! Wat is jouw hondje schattig! Te lief gewoon :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Joanne,
    wat een lief en schattig hondje..hoe heet ze ??
    Je ronde easelcard is prachtig, mooi plaatje en erg mooi geborduurd..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah wat een schatje van een hondje.
    Kaart is ook mooi.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend kaartje!!!
    En wat een liefie...hoe heet ze eigenlijk?
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh Joanne, wat een schatje! Ik bedoel natuurlijk het hondje! Echt een snoepje! Hoe heet hij/zij? Je kaart is ook weer een plaatje. Mooi model. En een heel leuk thema op je kaart!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, wat een schatje, nog zo klein in de grote mand. Hoe heet ze eigenlijk?
    Je Hollandse easelkaart is heel mooi geworden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje en wat een dotje is jullie pup !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig gemaakt Joanne, mooi gecombineerd met borduren erbij.
    Ik smelt bijna van dat leuke puppy, veel geluk ermee.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaartje is prachtig maar ik smelt helemaal van jullie puppy! Wat een dotje....geniet ervan..
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel mooi'Hollands'kaartje Joanne...zo gaaf da easelmodelletje...
    en wat een schattig hondje hebben jullie als huisgenoootje ....veel plezier ermee en succes met de opvoeding ervan...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart heb je gemaakt Joanne !!!
    Wat een droppie, lekker genieten hoor.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtige kaart Joanne mooi model prachtig borduurwerk en kleuren.
    En wat betreft je gezins uitbreiding.... het is een dotje, ik smelt er bijna van hihihihi!!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooi Hollands kaartje heb je gemaakt Joanne.
    En o zo lief die kleine puppy. Een mooi beestje.
    Veel plezier ermee.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ahhh wat een schatje!!Honden zijn echt echte gezelligerds:). Geniet er van; je zult er zeker in het begin druk mee zijn. Je kaart is weer prachtig; typisch Hollands. Leuk!
    Groetjes,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ooooohoooow.... Wat een klein friemeltje, en wat is ze schattig
    Met een beesie in je buurt voel je je beter...
    Je kaartje is ook weer er-rug leuk geworden. Zó lekker Hollands.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schatje is je hondje Joanne....lief hoor!
    En je kaartje is ook super!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ach, wat een lieverdje :) Ik raak helemaal vertederd door dit kleine moppie!
    Ik wens jullie veel geluk met jullie schattige hondje.
    Ik vind je easelkaartje hartstikke mooi. Heerlijk Hollands!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart. en wat een schattig hondje. Ziet er zo snoesig uit
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!