zondag 17 juli 2016

borduurchallenge KIC


Eindelijk kan ik jullie deze mooie kaart laten zien.

Bij kaartjes-inspiratie-challenges-blog gaat een nieuwe challenge van start.
De komende 2 weken is de opdracht een borduurkaart ZONDER plaatje.
Ik heb er voor gekozen om een tekst te gebruiken, maar je kunt bijvoorbeeld ook een stans gebruiken.

Dit prachtige borduurpatroon is van Karins Creations.
Toen ik het patroon had uitgeprikt zag ik tussen alle gaatjes het patroon niet meer.
Maar ik ben begonnen te borduren wat ik wel zag en zo is het goed gekomen zoals jullie zien.
Ik heb de bloemen een beetje extra kleur gegeven met mijn derwent potloden.

Natuurlijk ben ik erg benieuwd of jullie hem ook zo mooi vinden en zou ik het erg leuk vinden als jullie de uitdaging van deze challenge aangaan!

Wij hebben een leuke bruiloft gehad. Het was een stralend bruidspaar en ze hadden een leuke dag georganiseerd. Gelukkig was het op de belangrijke momenten droog. Helaas moest ik na de kerkdienst naar huis, omdat de energie op was. Nu nog verder bijkomen.

Fijne dag en tot blogs!

groetjes,
Joanne

12 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Het borduurpatroon is echt super bij deze opdracht.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig borduurtje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super toffe kaart.

    Grtjs
    Claudia
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Joanne je bent een kei in borduurkaarten maken. Hij is weer helemaal geslaagd!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Joanne,
    prachtige, geborduurde kaart heb je gemaakt..heel mooi patroon.
    Als ik op de link klik van KIC dan krijg ik een heel ander bericht te zien..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is een heel mooie kaart geworden, het is inderdaad een prachtig patroontje!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, Joanne.Heel mooi borduurpatroon.Leuke tekststempel erbij. Nog een fijne zondag.

    Groetjes,Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig borduurkaartje Joanna, schitterend borduurpatroon....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer een super mooie kaart !!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige geborduurde kaart Joanne!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Joanne !! Je hebt mooie kleuren gebruikt,de tekst en de pareltjes in de hoeken maken de kaart helemaal af.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hier zitten héél wat uurtjes in Joanne, maar je kan je er lekker bij ontspannen en je wordt er niet zo moe van.
    Het is dan ook een schitterende kaart en het plaatje mis je niet eens, mooi hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!