maandag 30 januari 2017

Laat de zon maar schijnen


Vandaag al weer bericht van mij.
 Dankjulliewel voor alle leuke reacties op mijn vorige bericht.

Vandaag een kaart n.a.v.de sketch bij creative sketchy girls.
Ik heb hiervoor de digi die ik heb ingekleurd met de markers van action gebruikt. Het was even zoeken naar de juiste kleuren dp bij de stempel, maar het is gelukt.
Nog wat opgeleukt met bloemen.

Er kwam nog de vraag wat ik van de twinmarkers vind. Het valt mij zeker niet tegen, maar ik kan het niet vergelijken met het kleuren met andere markers. Ik kleur altijd met derwent potloden. Ik heb ze aangeschaft omdat ik graag wil uitproberen hoe ik het kleuren met markers vind en dan is dit een goedkope oplossing. Wel heb je beperkte keus aan kleur vind ik.
Ik blijf nog een tijdje met deze markers oefenen en wie weet vraag ik jullie t.z.t. advies voor goede markers ;-).

Fijne dag en tot blogs!

groetjes,Joanne

17 opmerkingen:

  1. Je kaartje is prachtig Joanne. Lekker zomers terwijl hier de regen flink naar beneden komt. Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker vrolijk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh die is mooi! Laat idd de zon maar schijnen, vandaag een grijze natte dag.
    Fijne dag!
    xoxo
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind het supermooi ingekleurd. Ik hou wel van die twinmarkers, ze hebben een hele fijne punt, leuk voor kleinere digi's. mijn spectrumNoirstiften zijn iets dikker, wat moeilijker voor details. Ik vond helaas de geeltinten niet bij ons...
    Fijn dat je meedoet met onze challenge!
    groetjes
    Nancy
    CSG

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi kaartje en prachtig van kleuren.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje, Joanne...ik kleur zelf het meeste me copics, maar heb ook deze aangeschaft (scheelt aanzienlijk in prijs).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lekker zomers kaartje Joanne.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Joanne,
    lekker zomers kaartje heb je gemaakt, mooi ingekleurd ook, het is zo'n grauwe dag..hier fleur je van op,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super kaart! Wat heb je dat prachtig gekleurd ! De kleuren van de hele kaart zijn geweldig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kleuren explosie !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi fleurig kaartje Joanne. Groeten Trijntje




    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ach wat een lieverdje! Prachtig ingekleurd en mooie details. Gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig Joanne, en wat een mooie kleuren!!
    Mooi ingekleurd.
    Xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt weer een toppertje Joanne...prachtig ingekleurd Tildaatje erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind het een super mooi kaartje...prachtig ingekleurd met deze markers en dat voor die prijs... toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, dit kaartje kwam zo sterk naar voren in mijn leeslijst. De kleurencombi knalt er echt uit. Super!!!
    Het kleuren met de markers gaat je heel goed af. Keep up the good work.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is dit een vrolijke kaart, Tilda is prachtig ingekleurd! Ik heb de twinmarkers ook, en inderdaad ook ik moet er nog flink aan wennen...
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!