vrijdag 27 januari 2017

liftchallenge


Jullie herkennen het vast wel, de uitdaging bij liftchallenge.
Gisteren ben ik er mee aan de slag gegaan en wat is het leuk en ontspannen om te doen!
Ik heb het kader getekend met inspiratie van hobbydots. Zelf een patroontje bedacht en dit vervolgens getekend. En natuurlijk geschreven.
De stempel heb ik ingekleurd met de markers van action.
In het midden nog wat blingbling.

ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Fijne dag/weekend en tot blogs!

groetjes,
Joanne

16 opmerkingen:

  1. Ja, leuk om te doen hè, dat doodlen. Leuke kaart! Mooie rand en geschreven tekst.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, wat mooi gedaan Joanne! Ik heb mijn stempelafdrukje al klaar maar nu de rest nog.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooie gedaan zeg en wat een mooi lettertype heb je gebruikt ! Super !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan en mooi gedoodled en gehandlettered!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke lift heb je gemaakt Joanne,
    ik vind het kader heel mooi geworden en ook je bloem is super!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wauw en nog eens wauw Joanne. Ik vind dat je dit helemaal geweldig gemaakt hebt. Mooi gedoodeld, gekleurd en geschreven, echt súper.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem prachtig en de het patroon vind ik ook super mooi
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een héle mooie kaart Joanne.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart.
    Wat heb je de stempel mooi ingekleurd !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi kaartje en wat is het allemaal goed gelukt! En het kader en het schrijven en het kleuren!! Super!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Joanne, wat heb je een mooie lift gemaakt!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi en sierlijk is je kader geworden, knap gedaan. Hoe bevallen de markers van de Action?
    Dank je wel voor deze lift en het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt mooi gedaan, Joanne! Prachtig kader en mooie ingekleurde stempel! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!