woensdag 18 april 2018

proficiat


goedemorgen dames,

Daar ben ik weer een beetje. Afgelopen weekend zijn we met de familie van mijn man weggeweest. Helaas moet ik zulke dingen bezuren en dit keer flink bezuren.
Ik heb nog wel even nodig om weer op de been te zijn.

Maar ik kan jullie vandaag deze kaart laten zien. Hij is al tijden terug gemaakt en naar mijn schoonmoeder gegaan voor haar verjaardag.
Het plaatje en borduursel heb ik bij elkaar uitgekozen. Maar ik wilde er niet zo'n standaard borduurkaart mee maken. Vandaar wat toevoegingen.
Zo op de foto oogt hij drukker dan dat ie in het echt was.

Ik wens jullie een fijne dag en als het kan geniet van de zon!

groetjes,
Joanne

9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Joanne, echt mijn kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Joanne, mooi borduurpatroon, doe het rustig aan en geniet van de zon, wij gaan straks een rondje fietsen.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Joanne wat zie allemaal weer leuke kaarten. De kaart vN hieronder is erg mooi gemaakt en deze ook met het borduurwerk erop. Het is beslist geen standaard borduurkaart geworden. Deze is vast goed in de smaak gevallen bij schoonmoeder.... fijn dat jullie met de familie erop uit zijn geweest. Dan maar even rustig aan. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig Joanne! Alles zo mooi gecombineerd.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart,Joanne.Mooi geborduurd en leuk gedaan met de inlay techniek.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart voor je schoonmoeder, leuk met alle extra's.
    Nu maar weer lekker bijkomen ...
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is prachtig geworden en ik hou van anders.
    Keep on craftin'
    xo
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele leuke kaart Joanne!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig geborduurd kaartje Joanne!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!